Kantoorinrichting voor thuis, op kantoor en buiten!

Het is duidelijk dat werknemers houden van werken op afstand. Minder pendelen, meer tijd en geld bespaard! Veel bedrijven zijn momenteel in een tussenfase van 1 dag op kantoor aanwezig zijn en de rest thuiswerk. Het hybride tijdperk. Een vrolijk middel dat zowel je organisatie als je werknemers voordeel biedt. In een wereld die minder wordt beheerst door COVID is het van essentieel belang om het beste van beide werelden te creëren.. De voordelen van hybride werken zijn o.a. 
• Een betere balans tussen werk en privé
• Minder kantoorruimte nodig

IS DE EETTAFEL EEN COLLECTIVE WORKSPACE? Hoe neem je als bedrijf de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat die thuiswerkplek een fijne, ergonomische en functionele plek wordt waardoor je medewerkers productief blijven en geen rugklachten oplopen of depressieve klachten krijgen van de tijd die ze doorbrengen achter hun laptop aan de eetkamertafel op een oude keukenstoel bij het licht van een peertje...Nou kan je als bedrijf een goedgekeurde bureaustoel en een lamp toesturen maar als je medewerkerstevredenheid werkelijk serieus neemt zou ik het wat persoonlijker aanpakken.  

WIL JIJ WEG VAN DIE HARD TYPENDE HUISGENOOT? Ik kan een voorstel voor een (nieuwe) werkplek leveren, passend bij het huidige interieur, de persoonlijke omstandigheden en thuissituatie van elke medewerker. Of het nou op zolder of in de kelder is, een aparte werkplek wég van het gezinslawaai is toch wel een must. Met dit voorstel (kleur, behang, decoratie) kan de medewerker óf zelf aan de slag of het wordt door een externe partner uitgevoerd. 

RATELENDE PRINTERS EN LUID BELLENDE COLLEGA'S ? Minder kantoorruimte nodig hebben betekent op dit moment een teveel aan 'overige' ruimte (want je bent niet zo maar naar een kleiner pand verhuisd) waardoor het kantoor als een gehorige, holle doos kan aanvoelen. Niet precies het gevoel waarmee jij je medewerkers mee wilt omringen. Vier op de tien medewerkers (41%) geven toe meer geïrriteerd te zijn door hun omgeving nu ze weer vaker op kantoor zijn. Bovendien zijn zij minder tolerant ten opzichte van collega's, de baas en klanten dan vóór de pandemie.  Er zijn een heleboel tamelijk bescheiden maatregelen die werkgevers kunnen nemen om van de werkplek een betere ruimte voor medewerkers te maken, met kleine stappen kom je een heel eind.

Ik kan helpen om een goede en eventueel tijdelijke aanpassing te doen waardoor de werkplek warm, niet gehorig en flexibel in te delen wordt. Uitgaande van bestaande middelen want weggooien is zonde en de budgetten nou eenmaal niet oneindig. 

BUITENWERKEN IN DE FRISSE LUCHT. Nu veel mensen na COVID weer een paar dagen per week naar kantoor terugkeren is het belang van een gezonde werkomgeving toegenomen. Ventilatie is belangrijk en dat moet ook (technisch) in orde zijn maar een bedrijf zou ook de mogelijkheid moeten bieden om even buiten te werken, een bespreking doen of een telefoongesprek voeren in de buitenlucht. Die grote parkeerplaats (waar eerst 30 auto's stonden en nu 20) kan eenvoudig omgetoverd worden tot een flexibele werkplek. Of zelfs in de voortuin zoals bij dit kantoorpand in Leeuwarden (zie voorbeeld hieronder)

Er is veel meer mogelijk dan je denkt! Neem contact op en we bespreken de mogelijkheden!

NEEM CONTACT OP

 

 

info@consells.nl | 06-21895301 | Deventerweg 49, 7203 AD Zutphen | KvK 81288654 | BTW ID NL003560212B78
Privacy statement  Algemene Voorwaarden

 

 
 
 
E-mailen
Bellen
Map
Info
Instagram
LinkedIn